You make me feel like I'm myself
你讓我覺得我是我自己

Instead of being someone else
而不是其他別人

I wanna live that every day When you say what no one else
當你發現沒有人時,我會在你身邊永遠

Here I am with All my heart I hope you Understand
我希望你能了解我的心都在這裡

Will say you know exactly How to get to me 
你會明白的了解真正的我





but....







who are that you?
那個你是誰?

Why hasn't appeared?
為什麼還不出現?
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 陳小敏 的頭像
    陳小敏

    ~喧囂中的孤獨~

    陳小敏 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()